powrót
Niestety u mnie bez zmian - funkcja dalej nie działa...
Zaloguj się aby dodać post.
-
- Problemy techniczne (85)
błąd w wymianie posiłków
Dzien dobry
Od jakiś 2 dni na stronie w komputerze nie mogę wymienić posiłków - wchodzę do menu wymiany, wybieram sobie czy z wyszukiwarki, czy z opcji sniadanie/obiad etc, chcę kliknąć na dany posiłek i pojawia mi się on na dosłownie sekundę w oknie nastepnym, gdzie wybiera się kaloryczność etc i zatwierdza, po czym znika i nie moge juz nic zaznaczyć. Jak chciałabym wybrac inny to też juz nie mogę, nic mi sie nie pojawia.
Prosze o kontakt administratorów, zależy mi na tej funkcjonalności, jest łatwiejsza i przejrzystrza na komputerze niż w telefonie.
Pozdrawiam
Od jakiś 2 dni na stronie w komputerze nie mogę wymienić posiłków - wchodzę do menu wymiany, wybieram sobie czy z wyszukiwarki, czy z opcji sniadanie/obiad etc, chcę kliknąć na dany posiłek i pojawia mi się on na dosłownie sekundę w oknie nastepnym, gdzie wybiera się kaloryczność etc i zatwierdza, po czym znika i nie moge juz nic zaznaczyć. Jak chciałabym wybrac inny to też juz nie mogę, nic mi sie nie pojawia.
Prosze o kontakt administratorów, zależy mi na tej funkcjonalności, jest łatwiejsza i przejrzystrza na komputerze niż w telefonie.
Pozdrawiam
Odpowiedzi (7)
Dzień dobry,
sprawdziliśmy wspomnianą powyżej funkcjonalność. Wszystko działa bez żadnych problemów. Prosimy zatem raz jeszcze spróbować dokonać wymiany posiłku. Jeśli problem będzie nadal widoczny, bardzo prosimy o ponowny kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
sprawdziliśmy wspomnianą powyżej funkcjonalność. Wszystko działa bez żadnych problemów. Prosimy zatem raz jeszcze spróbować dokonać wymiany posiłku. Jeśli problem będzie nadal widoczny, bardzo prosimy o ponowny kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Środa, 16 sierpnia 2017 | 08:43:32 Administrator pisze:
Dzień dobry,
sprawdziliśmy wspomnianą powyżej funkcjonalność. Wszystko działa bez żadnych problemów. Prosimy zatem raz jeszcze spróbować dokonać wymiany posiłku. Jeśli problem będzie nadal widoczny, bardzo prosimy o ponowny kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
WitamDzień dobry,
sprawdziliśmy wspomnianą powyżej funkcjonalność. Wszystko działa bez żadnych problemów. Prosimy zatem raz jeszcze spróbować dokonać wymiany posiłku. Jeśli problem będzie nadal widoczny, bardzo prosimy o ponowny kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Niestety u mnie bez zmian - funkcja dalej nie działa...
Dzień dobry,
niestety roblem ten pojawia się w wyniku wymiany posiłków za pośrednictwem przeglądarki internetowej Chrome. Bardzo proszę o czasowe korzystanie z programu DietMap z pomocą przeglądarki Mozilla Firefox. Natomiast wspomniany problem został już zgłoszony do naszego działu technicznego i obecnie podlega naprawie.
Z góry przepraszamy za powyższe niedogodności.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
niestety roblem ten pojawia się w wyniku wymiany posiłków za pośrednictwem przeglądarki internetowej Chrome. Bardzo proszę o czasowe korzystanie z programu DietMap z pomocą przeglądarki Mozilla Firefox. Natomiast wspomniany problem został już zgłoszony do naszego działu technicznego i obecnie podlega naprawie.
Z góry przepraszamy za powyższe niedogodności.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Zaloguj się aby dodać post.