powrót
aby więcej osób skorzystało z informacji.
Posiadam aparat Samsung Galaxy J3 oprogramowanie android 5.1.1
Aplikacja działała bardzo dobrze dokładnie trzy dni od instalki.
W jednej sekundzie się zawiesiła strona startowa aplikacji.
Dzisiaj odinstalowałam ją, chcąc na nowo zainstalować.
Niestety kicha. Dzisiaj nie mogę nawet zainstalować aplikacji.
Na stronie www na razie działanie bez zastrzeżeń.
Nawet zaczęła wykonywać moje polecenia.
Ciekawe na jak długo. Bardzo żałuję, że najpierw nie poczytałam opinii użytkowników.
Z tymi problemami Dietmap boryka się już dłuższy okres czasu.
Warto byłoby jednak nad tym popracować zyskując w ten sposób potencjalnych klientów.
"Szarpanie" się ciągle z apką nie będąc jej pewnym działania
dysklasyfikuje ją w moich oczach mimo wszystko.
w tej sprawie skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Ręce opadają z braku reakcji z Waszej strony.
Jeszcze nie dawno pomagała ponowna instalacja aplikacji,
ale trwało to bardzo krótko.
Jest nowość huuuuura
po zalogowaniu aplikacja natychmiast
przeskakuje na dzień rozpoczęcia diety i zawiesza się
podając komunikat
Aplikacja Diet Map nie reaguje. Czy chcesz ją zamknąć?
Bardzo proszę o pilną informację kiedy aplikacja mobilna będzie działała
zgodnie z jej przeznaczeniem.
Zaloguj się aby dodać post.
-
- Problemy techniczne (85)
wieszająca się aplikacja mobilna
Wiesza się. Na potęgę. Miałam wykupioną dietę pół roku temu i wtedy się nie wieszała aplikacja. Teraz zainstalowałam ją na tym samym telefonie. I jest masakra. Kompletnie bezużyteczna się przez to staje ta apka. Czekam i czekam i czeeekam... aż się wreszcie włączy.
Odpowiedzi (17)
Robiłam tak z pięć razy. Mąż informatyk też tak zrobił. To nic nie pomogło. Dalej się wiesza.
A jak dziś próbowałam zrobić zakupy z wykorzystaniem listy z aplikacji, to się naczekałam - i wcale się nie włączył program. Zielony ekran z paskiem postępu i to wszytko.
A jak dziś próbowałam zrobić zakupy z wykorzystaniem listy z aplikacji, to się naczekałam - i wcale się nie włączył program. Zielony ekran z paskiem postępu i to wszytko.
Dzięki za radę. Sprawdziłam u siebie i nic to nie dało. Szkoda, bo naprawdę fajna ta aplikacja była pół roku temu. Chciałam wrócić do niej ponownie, a tu taka lipa.
Czy jest dostępna gdzieś starsza wersja, ta sprzed pół roku? Zdecydowanie tamta mi się NIE WIESZAŁA.
Obecnie żałuję, że nie poczytałam najpierw w internecie opinii, jakie są problemy. Chociaż i tak bym pewnie spróbowała.
Ludze, no zróbcie coś... Mąż marudzi o sałatki, dzieciak się ucieszył, że będą szaszłyki z indyka, ja się chciałam odchudzić, ale jak mi się to dziadostwo wiesza na telefonie, to mi ręce opadają!
Czy jest dostępna gdzieś starsza wersja, ta sprzed pół roku? Zdecydowanie tamta mi się NIE WIESZAŁA.
Obecnie żałuję, że nie poczytałam najpierw w internecie opinii, jakie są problemy. Chociaż i tak bym pewnie spróbowała.
Ludze, no zróbcie coś... Mąż marudzi o sałatki, dzieciak się ucieszył, że będą szaszłyki z indyka, ja się chciałam odchudzić, ale jak mi się to dziadostwo wiesza na telefonie, to mi ręce opadają!
Dzień dobry,
z jakiego aparatu telefonicznego Pani korzysta, a także jaki system operacyjny ma Pani obecnie zainstalowany na Pani telefonie?
Informacje te mogą być pomocne w zdefiniowaniu przyczyny problemu.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
z jakiego aparatu telefonicznego Pani korzysta, a także jaki system operacyjny ma Pani obecnie zainstalowany na Pani telefonie?
Informacje te mogą być pomocne w zdefiniowaniu przyczyny problemu.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Niedziela, 22 stycznia 2017 | 13:15:30 Barbara 65 pisze:
W moim samsungu aplakacja działała aż całe trzy dni.
Tragedia. System operacyjny 5.1
Taki sam problem. Liczyłam, że coś zrobią z tym. Ale dwa tygodnie minęły i zero odzewu. Szkoda. W moim samsungu aplakacja działała aż całe trzy dni.
Tragedia. System operacyjny 5.1
Będę wnioskowała chyba o zwrot wpłaconych pieniążków, korzystając z przepisu o zawarciu umowy przez internet, ponieważ kierownictwo programu DietMap ma lekceważący stosunek do osób, które im zaufały
i wykupiły plan żywieniowy.
Kto nie korzysta z aplikacji mobilnej ten zapewne będzie zadowolony z programu.
Ja będąc wiele godzin poza domem zmuszona jestem do korzystania tylko z aplikacji w telefonie.
Przy nie stabilności programu jestem pozbawiona przepisów i na tę chwilę wyrzuciłam pieniądze w błoto.
Skorzystałam gościnnie z laptopa spisując sobie menu na kilka dni ufając, że problemy są przejściowe.
Proszę chociaż o odpowiedź czy "kierownictwo" będzie coś robić w kierunku
przywrócenia stabilności aplikacji mobilnej.
Na to chyba zasługujemy, ponieważ parcypujemy w kosztach.
i wykupiły plan żywieniowy.
Kto nie korzysta z aplikacji mobilnej ten zapewne będzie zadowolony z programu.
Ja będąc wiele godzin poza domem zmuszona jestem do korzystania tylko z aplikacji w telefonie.
Przy nie stabilności programu jestem pozbawiona przepisów i na tę chwilę wyrzuciłam pieniądze w błoto.
Skorzystałam gościnnie z laptopa spisując sobie menu na kilka dni ufając, że problemy są przejściowe.
Proszę chociaż o odpowiedź czy "kierownictwo" będzie coś robić w kierunku
przywrócenia stabilności aplikacji mobilnej.
Na to chyba zasługujemy, ponieważ parcypujemy w kosztach.
Dzień dobry,
prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.
Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.
Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.
Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.
Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 09:53:26 Administrator pisze:
Dzień dobry,
prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.
Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.
Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
Myślę, że korespondencja na ten temat powinna być prowadzona tutaj na forum,Dzień dobry,
prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.
Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.
Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
aby więcej osób skorzystało z informacji.
Posiadam aparat Samsung Galaxy J3 oprogramowanie android 5.1.1
Aplikacja działała bardzo dobrze dokładnie trzy dni od instalki.
W jednej sekundzie się zawiesiła strona startowa aplikacji.
Dzisiaj odinstalowałam ją, chcąc na nowo zainstalować.
Niestety kicha. Dzisiaj nie mogę nawet zainstalować aplikacji.
Na stronie www na razie działanie bez zastrzeżeń.
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 09:53:26 Administrator pisze:
Dzień dobry,
prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.
Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.
Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
O dziwo po kilku próbach udało mnie się poprzez sklep Play zainstalować apkę.Dzień dobry,
prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.
Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.
Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
Nawet zaczęła wykonywać moje polecenia.
Ciekawe na jak długo. Bardzo żałuję, że najpierw nie poczytałam opinii użytkowników.
Z tymi problemami Dietmap boryka się już dłuższy okres czasu.
Warto byłoby jednak nad tym popracować zyskując w ten sposób potencjalnych klientów.
"Szarpanie" się ciągle z apką nie będąc jej pewnym działania
dysklasyfikuje ją w moich oczach mimo wszystko.
Optymistycznie nastawiona kupiłam dziś abonament na 3 miesiące. Początkowo wybrałam dietę "wygodną", którą zmieniłam poprzez aplikację mobilną na "dla aktywnych". Nie odpowiadają mi jednak używane w niej składniki, w związku z czym chciałam powrócić do diety "wygodnej". Aplikacja mobilna wykrzacza się za każdym razem kiedy próbuję zmienić dietę (i jeszcze setki innych razy) :/ Wiesza się co 10 sek (telefon Samsung Galaxy J7 2016 Android 6.0). Nie da się z niej korzystać. Czuje się oszukana... Diety nie mogę zmienić także przez www - od razu wybiera mi się "GymBreak". Widzę, że wiele osób ma takie same problemy.
Środa, 8 marca 2017 | 20:49:59 magda_n pisze:
Optymistycznie nastawiona kupiłam dziś abonament na 3 miesiące. Początkowo wybrałam dietę "wygodną", którą zmieniłam poprzez aplikację mobilną na "dla aktywnych". Nie odpowiadają mi jednak używane w niej składniki, w związku z czym chciałam powrócić do diety "wygodnej". Aplikacja mobilna wykrzacza się za każdym razem kiedy próbuję zmienić dietę (i jeszcze setki innych razy) :/ Wiesza się co 10 sek (telefon Samsung Galaxy J7 2016 Android 6.0). Nie da się z niej korzystać. Czuje się oszukana... Diety nie mogę zmienić także przez www - od razu wybiera mi się "GymBreak". Widzę, że wiele osób ma takie same problemy.
Dzień dobry,Optymistycznie nastawiona kupiłam dziś abonament na 3 miesiące. Początkowo wybrałam dietę "wygodną", którą zmieniłam poprzez aplikację mobilną na "dla aktywnych". Nie odpowiadają mi jednak używane w niej składniki, w związku z czym chciałam powrócić do diety "wygodnej". Aplikacja mobilna wykrzacza się za każdym razem kiedy próbuję zmienić dietę (i jeszcze setki innych razy) :/ Wiesza się co 10 sek (telefon Samsung Galaxy J7 2016 Android 6.0). Nie da się z niej korzystać. Czuje się oszukana... Diety nie mogę zmienić także przez www - od razu wybiera mi się "GymBreak". Widzę, że wiele osób ma takie same problemy.
w tej sprawie skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 15:54:12 Administrator pisze:
Pani Barbaro,
bardzo dziękujemy za sugestię. Jednocześnie niezmiernie cieszy nas fakt, że aplikacja już działa. W razie kolejnych problemów, prosimy o ponowny kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Pani Barbaro,
bardzo dziękujemy za sugestię. Jednocześnie niezmiernie cieszy nas fakt, że aplikacja już działa. W razie kolejnych problemów, prosimy o ponowny kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Sobota, 4 lutego 2017 | 14:55:51 rawka18 pisze:
Ja również mam problem z aplikacją ( tel. HUAWEI P8lite). Udało mi się kilka razy zalogować, ale od ok tygodnia już nie mogę. Kilkakrotnie usuwalam i sciagalam aplikację- bez skutku.
Moja radość trwała bardzo krótko.Ja również mam problem z aplikacją ( tel. HUAWEI P8lite). Udało mi się kilka razy zalogować, ale od ok tygodnia już nie mogę. Kilkakrotnie usuwalam i sciagalam aplikację- bez skutku.
Ręce opadają z braku reakcji z Waszej strony.
Jeszcze nie dawno pomagała ponowna instalacja aplikacji,
ale trwało to bardzo krótko.
Jest nowość huuuuura
po zalogowaniu aplikacja natychmiast
przeskakuje na dzień rozpoczęcia diety i zawiesza się
podając komunikat
Aplikacja Diet Map nie reaguje. Czy chcesz ją zamknąć?
Bardzo proszę o pilną informację kiedy aplikacja mobilna będzie działała
zgodnie z jej przeznaczeniem.
Zaloguj się aby dodać post.