Proszę czekać,
trwa ładowanie danych.

Diet map



Popularne wątki na forum
Najnowsze wątki na forum
Aplikacja 3 Wtorek, 15 października 2019 | 19:04:07
Nie działa aplikacja na twlefon 3 Piątek, 4 października 2019 | 08:09:11
Handbags pose toxic threat to children 1 Czwartek, 18 lipca 2019 | 03:43:30
Aplikacja dietmap 2 Poniedziałek, 20 maja 2019 | 07:56:27
powrót
  • Problemy techniczne (85)
     
     

wieszająca się aplikacja mobilna

Płeć: kobieta
początkujący
posty: 5
Dołączyła: 2016-04-03
Czwartek, 5 stycznia 2017 | 00:02:37 odpowiedz cytuj
Wiesza się. Na potęgę. Miałam wykupioną dietę pół roku temu i wtedy się nie wieszała aplikacja. Teraz zainstalowałam ją na tym samym telefonie. I jest masakra. Kompletnie bezużyteczna się przez to staje ta apka. Czekam i czekam i czeeekam... aż się wreszcie włączy.
Odpowiedzi (17)
Administrator
Czwartek, 5 stycznia 2017 | 14:02:13 odpowiedz cytuj
Dzień dobry,

z uwagi na zgłoszone przez Panią problemy, zachęcam do odinstalowania aplikacji ze swojego aparatu telefonicznego i zainstalowania jej ponownie. Powinno pomóc.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 5
Dołączyła: 2016-04-03
Czwartek, 5 stycznia 2017 | 23:48:31 odpowiedz cytuj
Robiłam tak z pięć razy. Mąż informatyk też tak zrobił. To nic nie pomogło. Dalej się wiesza.
A jak dziś próbowałam zrobić zakupy z wykorzystaniem listy z aplikacji, to się naczekałam - i wcale się nie włączył program. Zielony ekran z paskiem postępu i to wszytko.
Konto nieaktywne
Sobota, 7 stycznia 2017 | 20:37:46 odpowiedz cytuj
Zauważyłam, że u mnie dzieje się tak (zawieszanie aplikacji i widok samego paska postępu), gdy nie wyloguję się ze strony w komputerze.
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 5
Dołączyła: 2016-04-03
Niedziela, 8 stycznia 2017 | 22:57:58 odpowiedz cytuj
Dzięki za radę. Sprawdziłam u siebie i nic to nie dało. Szkoda, bo naprawdę fajna ta aplikacja była pół roku temu. Chciałam wrócić do niej ponownie, a tu taka lipa.
Czy jest dostępna gdzieś starsza wersja, ta sprzed pół roku? Zdecydowanie tamta mi się NIE WIESZAŁA.
Obecnie żałuję, że nie poczytałam najpierw w internecie opinii, jakie są problemy. Chociaż i tak bym pewnie spróbowała.
Ludze, no zróbcie coś... Mąż marudzi o sałatki, dzieciak się ucieszył, że będą szaszłyki z indyka, ja się chciałam odchudzić, ale jak mi się to dziadostwo wiesza na telefonie, to mi ręce opadają!
Administrator
Poniedziałek, 9 stycznia 2017 | 09:37:39 odpowiedz cytuj
Dzień dobry,
z jakiego aparatu telefonicznego Pani korzysta, a także jaki system operacyjny ma Pani obecnie zainstalowany na Pani telefonie?

Informacje te mogą być pomocne w zdefiniowaniu przyczyny problemu.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 5
Dołączyła: 2016-04-03
Poniedziałek, 9 stycznia 2017 | 21:54:24 odpowiedz cytuj
Telefon: Samsung Galaxy Tab A 7 cali, model T285,
system operacyjny: Android 5.1.1
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 18
Dołączyła: 2016-12-26
Niedziela, 22 stycznia 2017 | 13:15:30 odpowiedz cytuj
W moim samsungu aplakacja działała aż całe trzy dni.
Tragedia. System operacyjny 5.1
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 5
Dołączyła: 2016-04-03
Niedziela, 22 stycznia 2017 | 13:32:16 odpowiedz cytuj
Niedziela, 22 stycznia 2017 | 13:15:30 Barbara 65 pisze:

W moim samsungu aplakacja działała aż całe trzy dni.
Tragedia. System operacyjny 5.1
Taki sam problem. Liczyłam, że coś zrobią z tym. Ale dwa tygodnie minęły i zero odzewu. Szkoda.
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 18
Dołączyła: 2016-12-26
Niedziela, 22 stycznia 2017 | 18:54:56 odpowiedz cytuj
Będę wnioskowała chyba o zwrot wpłaconych pieniążków, korzystając z przepisu o zawarciu umowy przez internet, ponieważ kierownictwo programu DietMap ma lekceważący stosunek do osób, które im zaufały
i wykupiły plan żywieniowy.
Kto nie korzysta z aplikacji mobilnej ten zapewne będzie zadowolony z programu.
Ja będąc wiele godzin poza domem zmuszona jestem do korzystania tylko z aplikacji w telefonie.
Przy nie stabilności programu jestem pozbawiona przepisów i na tę chwilę wyrzuciłam pieniądze w błoto.
Skorzystałam gościnnie z laptopa spisując sobie menu na kilka dni ufając, że problemy są przejściowe.
Proszę chociaż o odpowiedź czy "kierownictwo" będzie coś robić w kierunku
przywrócenia stabilności aplikacji mobilnej.
Na to chyba zasługujemy, ponieważ parcypujemy w kosztach.
Administrator
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 09:53:26 odpowiedz cytuj
Dzień dobry,

prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.

Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.

Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 18
Dołączyła: 2016-12-26
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 11:57:29 odpowiedz cytuj
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 09:53:26 Administrator pisze:

Dzień dobry,

prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.

Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.

Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
Myślę, że korespondencja na ten temat powinna być prowadzona tutaj na forum,
aby więcej osób skorzystało z informacji.
Posiadam aparat Samsung Galaxy J3 oprogramowanie android 5.1.1
Aplikacja działała bardzo dobrze dokładnie trzy dni od instalki.
W jednej sekundzie się zawiesiła strona startowa aplikacji.
Dzisiaj odinstalowałam ją, chcąc na nowo zainstalować.
Niestety kicha. Dzisiaj nie mogę nawet zainstalować aplikacji.
Na stronie www na razie działanie bez zastrzeżeń.
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 18
Dołączyła: 2016-12-26
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 12:50:59 odpowiedz cytuj
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 09:53:26 Administrator pisze:

Dzień dobry,

prosimy o wiadomość mailową na adres kontakt@dietmap.pl dotyczącą oprogramowania jakim się Pani posługuje używając naszej aplikacji, a także aparat telefoniczny.

Prosimy również napisać dokładnie, z jakiego rodzaju błędami technicznymi ma Pani do czynienia. Postaramy się dokonać wszelkich starań, aby ustrawnić Państwu korzystanie z naszej aplikacji mobilnej.

Pozdrawiamy,
Zespół DietMap
O dziwo po kilku próbach udało mnie się poprzez sklep Play zainstalować apkę.
Nawet zaczęła wykonywać moje polecenia.
Ciekawe na jak długo. Bardzo żałuję, że najpierw nie poczytałam opinii użytkowników.
Z tymi problemami Dietmap boryka się już dłuższy okres czasu.
Warto byłoby jednak nad tym popracować zyskując w ten sposób potencjalnych klientów.
"Szarpanie" się ciągle z apką nie będąc jej pewnym działania
dysklasyfikuje ją w moich oczach mimo wszystko.
Administrator
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 15:54:12 odpowiedz cytuj
Pani Barbaro,
bardzo dziękujemy za sugestię. Jednocześnie niezmiernie cieszy nas fakt, że aplikacja już działa. W razie kolejnych problemów, prosimy o ponowny kontakt.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 5
Dołączyła: 2016-06-11
Sobota, 4 lutego 2017 | 14:55:51 odpowiedz cytuj
Ja również mam problem z aplikacją ( tel. HUAWEI P8lite). Udało mi się kilka razy zalogować, ale od ok tygodnia już nie mogę. Kilkakrotnie usuwalam i sciagalam aplikację- bez skutku.
Konto nieaktywne
Środa, 8 marca 2017 | 20:49:59 odpowiedz cytuj
Optymistycznie nastawiona kupiłam dziś abonament na 3 miesiące. Początkowo wybrałam dietę "wygodną", którą zmieniłam poprzez aplikację mobilną na "dla aktywnych". Nie odpowiadają mi jednak używane w niej składniki, w związku z czym chciałam powrócić do diety "wygodnej". Aplikacja mobilna wykrzacza się za każdym razem kiedy próbuję zmienić dietę (i jeszcze setki innych razy) :/ Wiesza się co 10 sek (telefon Samsung Galaxy J7 2016 Android 6.0). Nie da się z niej korzystać. Czuje się oszukana... Diety nie mogę zmienić także przez www - od razu wybiera mi się "GymBreak". Widzę, że wiele osób ma takie same problemy.


Administrator
Czwartek, 9 marca 2017 | 09:59:18 odpowiedz cytuj
Środa, 8 marca 2017 | 20:49:59 magda_n pisze:

Optymistycznie nastawiona kupiłam dziś abonament na 3 miesiące. Początkowo wybrałam dietę "wygodną", którą zmieniłam poprzez aplikację mobilną na "dla aktywnych". Nie odpowiadają mi jednak używane w niej składniki, w związku z czym chciałam powrócić do diety "wygodnej". Aplikacja mobilna wykrzacza się za każdym razem kiedy próbuję zmienić dietę (i jeszcze setki innych razy) :/ Wiesza się co 10 sek (telefon Samsung Galaxy J7 2016 Android 6.0). Nie da się z niej korzystać. Czuje się oszukana... Diety nie mogę zmienić także przez www - od razu wybiera mi się "GymBreak". Widzę, że wiele osób ma takie same problemy.


Dzień dobry,
w tej sprawie skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową.

Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Płeć: kobieta
początkujący
posty: 18
Dołączyła: 2016-12-26
Piątek, 10 marca 2017 | 23:04:19 odpowiedz cytuj
Poniedziałek, 23 stycznia 2017 | 15:54:12 Administrator pisze:

Pani Barbaro,
bardzo dziękujemy za sugestię. Jednocześnie niezmiernie cieszy nas fakt, że aplikacja już działa. W razie kolejnych problemów, prosimy o ponowny kontakt.

Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół DietMap
Sobota, 4 lutego 2017 | 14:55:51 rawka18 pisze:

Ja również mam problem z aplikacją ( tel. HUAWEI P8lite). Udało mi się kilka razy zalogować, ale od ok tygodnia już nie mogę. Kilkakrotnie usuwalam i sciagalam aplikację- bez skutku.
Moja radość trwała bardzo krótko.
Ręce opadają z braku reakcji z Waszej strony.
Jeszcze nie dawno pomagała ponowna instalacja aplikacji,
ale trwało to bardzo krótko.
Jest nowość huuuuura
po zalogowaniu aplikacja natychmiast
przeskakuje na dzień rozpoczęcia diety i zawiesza się
podając komunikat
Aplikacja Diet Map nie reaguje. Czy chcesz ją zamknąć?
Bardzo proszę o pilną informację kiedy aplikacja mobilna będzie działała
zgodnie z jej przeznaczeniem.



Zaloguj się aby dodać post.